BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Not My Problem

not my problem? waaa . knpa not my problem? dah bukan masalah saya . lantak r nak mnx break ka apa ka.mna aku kisah pun . tapi dlm pergaduhan ni ada jugak org yang suka sibuk badan dalam hal ni . hambuihhh . kalotnyaa dan sangat2 sibuk. aku penah masok cmpur hal hang dengan boyfriend beloi hg tu kah? hmmm. mmpos ahh! xdak apa2 relay ngn hang lg best. xmndatangkan bnyak masalah dekat aku . lgpon! aku msih trtnya2 lagi sbb hg break dgn aku . tlglah settle elok2 . aku malas nk brgaduh dgn hg . bukan hg matured dh ka? buat apa p update status maki hamun bagai dalam facebook? nak tunjuk hebat? wooah..hebatnyiaaa hang . aku update xterok mana then hang over pulokkk :D , lawakkk sioooottt .

Nevermind , i will always pray 4 your happiness . dan aku dah ada org baru yg lbeh bagos dari hang. dahlah prangai hg tu ceroii ,, dok kata hang tu xperfect.. pakcikk oii. aku pun sama . hmmm . malas nak fikir. nyte




 

No comments: