BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Holidays ;D



Ohhh tidak , telah bersawangg rupanyaa blog aku ,mwaahaa :3 , Rasa malas dalam diri hendak meng'update' new post . ByTheWay ,Happy Holidays , Enjoy Your Holiday Friends ;) , ek'elehh cuti sminggu ja ponn. lain laa cuti sebulan , mana nk rasa nikmatnyeee ponn:P. Cuti sminggu ni hmpa semua brjalan-jalan ,melancong p mna ? kita x p mna-II pon :( , dok umah goyangg kaki ja, hritu ayah kta nk bwk p Bandung minggu ni. Muhongg jahhh -_- , tahun lepas lgilaa, mntg2 dia dh pernah p China ,x ajak kita pon, biasalahhhh kita duk asrama ,mna boleh blik , dahlah sekolah. So,ayah ngn mak tiri aku ja p melancong sana , aku pon tringin jugak ._. , igt depa ja kot . xpaa3 , ada rezeki nnty aku p laaa :P . Tentang Blog aku ,aku dah ubah music ngn slideshow . nk bgtaw tu jah .oke bye .












No comments: