BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Hello hello hello hello :****






*Gambar re-upload , sorrryyy time ni gila siket :33*





Hi semuaaaaaaaaaaaaaa. lamanyaaaa rasa xpost nihhhhhhhhh .  apa khabarrrrrrrrrrrr ? huauhhuaaa gila. -.-,  biasalah dah seminggu dok asrama tak balik-II nak on9 :P . Nak p mna cuti 4 hari ni?Ntah xtaw , duduk rumah ja lah , hmmm . nak ckp apa hahhh? . hmm hmmm . kat kelas kann, ad sorang budak laki nih kan. GILA , dok usha2 apa . lepastu buat2 tgok belakanglahhh apalahhh , coverlahhh , bengong, benci gila arhhh budak tuh , nak taw spa? IM fb lahhh kan senang , private sikit.. HAHA ! serious aku meluat gila dgn dia tuh . aku un xtaw lahh,lpastuuu 1 asrama  ejek aku . ahh mluat ahh  gini ://// , malamni sambil me-nype ,Gong Xi Fa Cai dah abeh, aku masih meratah buah limau 10 biji lg . LOL ! , nak taw dak !? ad sorg mkcik ni dh kenai lama dah. dia kata aku mkin gemuk. oi ! tolonglaaa. ._. , sedihlaa , xmaw gemok, smlmpon dah mkn 5 potong pizza , 5 garlic bread, spaghetti,ice-creeam -.- dahsyatttt arkkk?duduk dekat umah mmg kerja aku mkn jaaaaa..

Minggu depan ada orientasi asrama,, serioussssssssss ooo kali ni orientasi asrama xbesttt lahhhh =( , xtaw pasaipaaaa , tp aku xnk masok group tuuhh . ERGHH ! tolonglahhhh , nk tukarr blik. Ad budak HOT kata kat aq hrtu :'/ , HAHAH ! photogenic konon. ,artis konon. MUAHAHA! palat dok mngata aku . cermin muka hg tu dlu aaaa gemok . tgoklaaa diri hg dlu sblom nk kata kt org. jgnlahh bt xpuas htiii. Aku pon xphm ngn hg gila weh , dh block fb aku .LEGA BAKKKK !kbye . :***





No comments: